Waar kan ik de app voor rabobank op windows mobile 6.5 downloaden?

Ik wil graag de rabobank app voor windows mobile 6.5. downloaden en gebruiken maar helaas is deze niet meer te downloaden in de store. Weet iemand een andere plaats om de app te vinden?

Toegevoegd na 57 minuten:
Misschien heeft iemand de benodigde .cab file nog ergens, want de app-store is gesloten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Helaas geeft het voor windows mobile geen app van de rabobank. Er zit niks anders op dan met je browser naar de mobiele site van de rabobank te gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rabo verwijst naar de app-store. Helaas is de app-store van mobile 6.5 gesloten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie op de rabo site helemaal niks dat naar de windows mobile app store verwijst. Naar mijn weten is er voor windows mobile nooit een app geweest. Ik heb tot 1,5 jaar geleden ook windows mobile gehad en had geen rabo app. Ik deed dat altijd via de mobiele rabo site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De app-store die daar staat is voor apple produkten.

Andere antwoorden (2)

Heb even zitten googlen, en heb een paar linken bijgevoegd waar de app te vinden is.
1e link app store
2e link exacte lokatie rabo app
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.rabobank.nl/particulier

Toegevoegd na 21 uur:
Sorry, het is /particulieren. Ik drukte te vlug op de enter toets. Kijk dan onder "mobiel"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas een deadlink