hoe installeer je software op je htc touch diamond

Ik heb enkele programma's gedownload voor de htc touch diamond, dit is een .cab extentie. hoe installeer je dit (graag een precieze uitleg)

leeftijdscategorie: 16-18

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je verbindt de telefoon met de PC met behulp van de datakabel.

Je kopiëert de .CAB bestanden naar een lokatie op je toestel of de geheugenkaart die erin zit.

Op het toestel zelf open je de bestandsverkenner (vergelijkbaar programmaatje met windows verkenner, dat je waarschijnlijk onder bureaubladaccessoires of iets dergelijks vindt).

Je navigeert met de verkenner op de telefoon naar het .CAB bestand.

Je Opent het .CAB bestand, het systeem (de telefoon) zal je nu vragen of je het programma wil installeren, of als het niet geschikt is voor je telefoon zul je daarover een waarschuwing ontvangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je, aan de uitleg heb ik genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi, ik ben blij om dat te horen. Ik heb zelf een HTC, ik krijg binnenkort een andere (Touch HD).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is ook een mooi toestel

Andere antwoorden (1)

Sla de bestanden op, op je toestel. Open ze vanaf je toestel en je krijgt de vraag of het programma geïnstalleerd mag worden.