Hoe kan ik op mijn ipod een alarm zetten dat na 15 seconden automatisch ophoud met afgaan?

Ik zoek een alarm app. ik wil hem s'nachts laten afgaan (de tijd stel ik natuurlijk zelf in wanneer hij af moet gaan) en hij moet na 15 of 20 seconden automatisch stoppen met afgaan (het liefste zelf te kunnen instellen) en het liefste een pieptoon (niet hoog). het belangrijkste is dus dat ik hem voor een bepaalde tijd kan laten afgaan, dus als ik hem op 15 seconden wil instellen, en hij gaat af, moet ik 15 seconden geluid horen, en dat hij daarna stopt. weet iemand zo'n app?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ga je proberen dan? Lucide dromen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad. Ik moet wakker worden, maar ik mag daarna niet bewegen, daarom moet hij vanzelf uit gaan anders moet ik hem uitzetten en dan beweeg ik..