hebben de nieuweste 10.1 android tabbads ook 3G en een geheugen slot om het geheugen uittebreiden ?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik bedoel die nu allemaal in de winkel komen die bder net zij en die nog uitkomen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou je op spelling kunnen letten, of even na kunnen kijken wat je tikt. komen die bder net zij en die nog uitkomen ? Wat staat daar?

Het beste antwoord

Bijna elke tablet is te koop in verschillende configuraties bijv. met of zonder 3g en 16gb of 32gb
De meeste nieuwe tablets hebben de mogelijkheid om het geheugen uit te breiden.
Hier kunt u advies op maat vragen voor uw nieuwe tablet:
http://www.1-market.eu/advies-vragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Android (4.1 is volgens mij de nieuwste versie) is een OS en staat op wat eisen los van de hardware. Jij kan een tablet maken en beslissen om wel of geen 3G/geheugenslot toe te voegen en daarna zorgen dat Android er op draait.

Het antwoord is dus: nee, niet perse.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt aan de tablet.
10.1 is de maat van het scherm. en dat heeft niks te zeggen over welke versie van android of de specificaties.