Kan iemand me helpen om te kiezen tussen de 7.0 inch tablet van de Kruidvat of de 7.0 inch tablet van de intertoys?

Kan iemand bijvoorbeeld voor- en nadelen noemen, want ik weet echt niet welke nou beter is. En is er (behalve de grootte) ook nog verschil tussen de 9.7 inch en de 7.0 inch tablet van de Kruidvat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

hoi marte1999,

afhankelijk van de prijs, lijkt me de afmetingen van het scherm ook erg belangrijk.
een groter scherm heeft meer overzicht dan een klein schermpje

ga in de specificaties na wat de verschillen zijn, en kijk wat je zelf (denkt) nodig te hebben

indien mogelijk probeer ze allebij (in de winkel) uit.
welke laat zich makkelijker bedienen met swipe en inzoomen bijvoorbeeld.

ik ken ze allebij niet, dus kan ik geen oordeel geven
maar als ik dat wel zou doen, jouw oordeel is natuurlijk anders want jij hebt andere belangen en prioriteiten.

veel suc6 en wijsheid bij je keuze gewenst

groeten, Dré