Iemand enig idee hoe het kan dat mijn ipod touch 4g connectie ingang aan de onder kant zo stroef gaat? Iphone gaat stukken soepeler.

Heeft de ipod touch 4g 24 pins aansluiting? Of was dat ook bij de iphone en ipad 3.

soms is het echt een gevecht om de connector erin te krijgen. bang dat ik ooit eens iets krom duw.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

de hoeveelheid pins voor welke aansluiting weet ik niet, daarvoor kan je google gebruiken.
Maar als je laadaansluiting stroef gaat en je gebruikt de originele lader dan lijkt mij dat er iets niet goed zit.
Mischien een braam of beschadiging op de connector of vuiligheid.
Even met gezond verstand naar de beide aansluitingen kijken en "zoek" de verschillen en wellicht zie je wat er aan kan mankeren.
Eventueel probeer je het eens op een lader van een kennis o.i.d. en kijk dan of dat beter gaat.
Mocht dat wel zo zijn en je kan met jouw lader niets beginnen dan zou je eventueel naar een andere lader kunnen gaan uitkijken.
Ik zou er in ieder geval niet te lang mee blijven doorklooien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De stekker is 50-pins, bij mijn iPod 4 gaat het ook stroef, niet om je zorgen over te maken