Hoe kan ik een sticker gemakkelijk van me tablet verwijderen?

Ik heb een tablet maar er zat nog een soort reclame sticker op nu is die er wel af maar niet helemaal, je ziet nu witte stukjes waar allemaal stof aan plakt. Weet iemand hoe ik het makkelijk verwijder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (6)

Klein beetje nagellak remover op een doekje doen en weg poetsen. Dan lossen de lijmresten op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O.a. met pindakaas (!) en lampolie. Andere alternatieven:

http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=vlekken&label=Sticker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is ook lijmremover die uw cover niet zal aantasten, met nagellak remover (dissolvant) ben ik daar niet zeker van.
Evt eens proberen op een stukje wat niet zichtbaar is.

WD 40 is ook daar ideaal voor want ik weet zeker dat die geen PVC aantast, laat staan een hard cover.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is wel redelijk gelukt met nagellak remover, niet egt helemaal maar het is redelijk gelukt. Ik laat het hierbij en stop hem maar in een Tablet Case! Bedankt voor de reacties!
Met slaolie en daarna een keer met zeep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lampenolie
Nagellakremover werkt wel maar tast je laklaag aan en daar wordt het niet mooier op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Terpentine lost de lijm op en tast de kunststof niet aan.