Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beltegoed zomaar van mobiel?

De vorige keer dat ik €20,- op mijn mobiel had gezet ging het er na een dag al weer helemaal af. Nu heb ik €10,- op mijn mobiel gezet om te kijken of het nu wel goed gaat. Wat moet ik allemaal uit/aan zetten om niet zomaar beltegoed van mijn mobiel word gehaald?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dataroaming in het buitenland, vergrendel je telefoon dat hij niet zomaar kan bellen en klaar is kees
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle automatische Updates naar handmatig zetten. Evt weerbericht op je beginscherm uitschakelen (vraagt ook om data), voice-mail uitzetten (verleiding is erg groot om een gemiste oproep toch af te luisteren) en i.h.a. dataverbinding uitzetten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let ook op dat je niet aan een of andere betaalde service vast zit. Heb ik ook eens gehad, ik kreeg betaalde smsjes met niets anders dan een link erin en het kostte me 3 euro per sms. Allerlei services daartegen hielpen niet en uiteindelijk heb ik een ander nummer moeten nemen.

Verder je internet uitzetten als je het niet gebruikt, want bij prepaid blijft dit dan doorlopen. Echt doen want ook dit heb ik eens gehad, zodra je ''mobiele data'' (dus internet via je beltegoed) wordt het leeggeslurpt. Elke verbinding die hij maakt gaat dan namelijk via je beltegoed, en als je hier geen abonnement voor hebt is dit achterlijk duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dataverkeerd uitzetten!
(ik ben 30 euro verloren in 1 dag omdat ik buiten per ongeluk dataverkeer had aanstaan) en alleen nog maar internetten waar je gratis wifi hebt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding