I Pod touchscreens zijn vrij goedkoop te verkrijgen.
Het vervangen is NIET moeilijk ALS je om de volgende DINGEN DENKT.

Zorg dat je zelf GEAARD bent en geaard werkt, anders heb je al snel dode pixels door statische electriciteit.
Zorg dat de flatkabelklem egaal aandrukt en er GEEN stof onder zit.

Houd om die reden de klem zo kort mogelijk open , alleen voor verwisselen.
Zorg dat alle onderdelen op een antistatische ondergrond liggen waarmee je verbonden bent.

Je herkent antistatische airbubble zakjes aan de rose kleur.

Draai schroefjes niet vast aan, los vast is vast zat.

Werk in omgekeerde volgorde bij de assemblage tov de demontage en leg schroefjes/klemmetjes zo neer dat ze op dezelfde plek komen.

Het is te doen.

Bij regenachtig weer is de kans op statische beschadiging minder groot (dit is verreweg het grootste risico.)

Helaas mag ik het buitenlands adres waar I pod en I phone onderdelen zeer goedkoop te krijgen zijn , niet vermelden......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je bedoelt het touchscreen repareren: ja, dat is bijna onmogelijk, ook voor een ervaren reparateur. Zeg je: touch screen vervangen: nee dat kan je ook zelf:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel het vervangen ja! En bedankt voor je snelle antwoord!
ja het is mogelijk om je scherm zelf te vervangen maar reparatie is lastig