Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik heb een Samsung Galaxy Note, fantastisch apparaat en er zit een stylus bij om notities te schrijven. Typen kan natuurlijk ook.
Je kan meerdwre kladblokjes in 1 van de schermen plaatsen zodat je op je things-to-do lijstje kan doorstrepen wat je hebt gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zal dan toch een Windows-GSM worden. Deze kan je synchroniseren met Windows (Outlook, Word).

Voorbeeld:

http://www.gsmarena.com/nokia_lumia_610_nfc-4695.php
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou ten eerste neerzetten welke prijsklasse je in gedachte had.

Mijn nokia n8 kan net als elke telefoon tegenwoordig notities opslaan, je zet een link op je bureaublad je klikt erop en je kunt een nieuwe maken/oude lezen, gesorteerd op datum. Bij die Iphone werkt het hetzelfde.

Ik denk dat Android het beste is, ik heb zelf een Android tablet dus ik heb alleen daar ervaring mee, maar het zou hetzelfde moeten werken.

Je kunt uit de Playstore (appstore van Android) heel veel notitie apps halen, kies er een met een widget, je kunt dan notities op je bureaublad zien staan (net als in windows). (voor Nokia's die op Symbian 3/anna/belle draaien, n8 bijvoorbeeld kun je ook ze op je homescreen doen, maar niet zo mooi als bij een android telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De iPhone is een aanrader!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De iPhone, die heeft de herriningen app ingebouwd, zoals de notities app.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de sgs advance
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijna op elke mobiele telefoon van tegenwoordig zit deze optie. Telefoons met Android en mogelijk ook iPhone kan Apps inladen waarmee je dat kunt wat je wilt. Vaak zitten die opties er al standaard op in de vorm van een agenda met verschillende mogelijkheden of een App als een soort Pro Memorie notitieblokje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding