Ik heb een Samsung Galaxy Note, fantastisch apparaat en er zit een stylus bij om notities te schrijven. Typen kan natuurlijk ook.
Je kan meerdwre kladblokjes in 1 van de schermen plaatsen zodat je op je things-to-do lijstje kan doorstrepen wat je hebt gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zal dan toch een Windows-GSM worden. Deze kan je synchroniseren met Windows (Outlook, Word).

Voorbeeld:

http://www.gsmarena.com/nokia_lumia_610_nfc-4695.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou ten eerste neerzetten welke prijsklasse je in gedachte had.

Mijn nokia n8 kan net als elke telefoon tegenwoordig notities opslaan, je zet een link op je bureaublad je klikt erop en je kunt een nieuwe maken/oude lezen, gesorteerd op datum. Bij die Iphone werkt het hetzelfde.

Ik denk dat Android het beste is, ik heb zelf een Android tablet dus ik heb alleen daar ervaring mee, maar het zou hetzelfde moeten werken.

Je kunt uit de Playstore (appstore van Android) heel veel notitie apps halen, kies er een met een widget, je kunt dan notities op je bureaublad zien staan (net als in windows). (voor Nokia's die op Symbian 3/anna/belle draaien, n8 bijvoorbeeld kun je ook ze op je homescreen doen, maar niet zo mooi als bij een android telefoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De iPhone is een aanrader!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De iPhone, die heeft de herriningen app ingebouwd, zoals de notities app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de sgs advance
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijna op elke mobiele telefoon van tegenwoordig zit deze optie. Telefoons met Android en mogelijk ook iPhone kan Apps inladen waarmee je dat kunt wat je wilt. Vaak zitten die opties er al standaard op in de vorm van een agenda met verschillende mogelijkheden of een App als een soort Pro Memorie notitieblokje