Kan je van een mp3 die op je computer staat een ringtone maken?

Ik heb nu namelijk een ringtone die al voorgeprogrameerd staat in mijn mobiel. Alleen klinkt deze erg irritant. Ik heb een aantal mp3's op mijn laptop staan, kan ik die op mijn mobiel zetten zodat deze mijn ringtone wordt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het ligt eraan wat voor telefoon je hebt. Ik heb een aantal mp3-tjes naar mijn telefoon gekopieerd en die gebruik ik idd als ringtone.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan ook zonder kabel. Als je een telefoon hebt met bluetooth. Er zijn van die handige bluetooth stickies in de handel (ongeveer €10,-) die je in je laptop/computer stopt, en waarmee je an verbinding kunt maken met je telefoon. Het handige hiervan is, dat het op alle types telefoon werkt, als ze tenminste bluetooth hebben.
14 jaar geleden
MP3 converteren naar ringtone, zodat je ook liedjes in MP3-formaat op je telefoon kunt afspelen. Behalve dat kan het programma ook de grootte van het bestand compenseren waardoor je meerdere liedjes op je telefoon kunt opslaan en beluisteren. Het kan allemaal met onze Mp3 converter.

http://www.startdownloaden.nl/articles/21/1/MP3-converteren-naar-ringtones/Pagina1.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan maar een ringtone begint direct met het hoofdstuk uit het liedje wat meestal ook het mooist is en een mp3 liedje begint gewoon vooraan en als je telefoon krijgt is hij meestal al weer opgehouden voordat het mooiste stuk komt.