Waarom reageert mijn samsung galaxy s niet meer?

Na dat ik een app heb gedownload (een game) deed het plots raar er komt een ding waar op staat -sorry app niet goed afgesloten via het menu resetten gaat niet lukken want steeds als ik iets druk komt om de 10 sec dat balkje -sorry app.... Wat moet ik nu doen ik heb geprobeerd het te resetten via de hardware knoppen maar dat lukte niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou even naar een telefoonwinkel gaan, daar weten ze wel wat er gedaan moet worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haal de batterij er even 5 minuten uit. Dan verdwijnt de reststroom ook en wordt het geheugen wat ingenomen wordt Door de app (niet schijfruimte) vrijgegeven. Zowiezo goed om af en toe te doen