Je kunt downloaden op je mobiel vanaf spotify. Je kunt ook met de geleverde kabel je mobiel aan je pc of laptop leggen. Er komt dan bij Computer bij schijven c, d, etc, ook I9100 te staan. Als je die opent kan je muziek in het matje Music zetten. Als je dan bij je mobiel kijkt staat je muziek bij MP3-speler in het matje Nummers en ook bij Onlangs toegevoegd. Ik heb zelf een S2, dus als je hulp nodig hebt, plaats maar een reactie of stuur een PM.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met een
Kabeltje vastmaken aan de computer, en dan muziek slepen? En anders doe je het via Bluetooth via een andere telefoon