Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vallen alle smartphones wel eens uit?

Mijn vader wil graag dat ik een modernere telefoon wil (ja echt, het is niet andersom). Nu heb ik wat op internet gekeken naar redelijk goedkope samsungs (gio, wave, galaxy Y) maar ik twijfel nog steeds. Over alle telefoons, ook de HTC's waar ik naar heb gekeken, wordt geklaagd dat ze vaak uitvallen.
Mijn vader zegt dat dit bij alle smartphones zo is, is dat waar? Dat lijkt mij namelijk nogal irritant en stom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
513

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja volgens vallen idd alle smartphones wel eens uit! Mijn dochter heeft ook een galaxy y en die valt ook wel eens uit maar toch bevalt het haar verder heel goed, Qua prijs en wat je er voor hebt dan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee volgens mij niet, iphones sowieso niet maar ik heb ook vriendinnen met HTC of Samsung, ik heb ze daar nog nooit over gehoord. Alleen maar dat het fijne mobiels zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IPhones vallen net zo goed uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, niet zozeer het toestel, maar de WIFI-antenne doet het soms gewoon echt niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding