Iphone 2 geeft melding dat simkaart niet geldig is na herstel?

Ik heb laatst een Iphone 2 gekocht via marktplaats. Toen ik hem kreeg deed ik mijn simkaart erin en toen deed hij het wel gewoon, maar nadat ik de Iphone had hersteld om alle gegevens van de vorige eigenaar te verwijderen, heb ik er ook een andere iOs software opgezet. Nu staat er dat mijn simkaart niet geldig is. Ik weet niet waar de Iphone vandaan komt of hoe hij is geunlockt. Kan iemand mij asjeblieft vertellen wat ik moet doen zodat ik mijn Iphone weer kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer de sim er opnieuw on te doen en kijk of het dan werkt. Op Simunlock websites kun je wel gratis opvragen of je telefoon is geunlocked of niet. Je provider moet dit na 1 jaar sowieso doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat het een telefoon uit de VS is. In dat geval heb je volgens mij geen recht op een unlock na een jaar.

Dan zou je hem moeten jailbreaken+unlocken, waarvoor je een handleiding kunt vinden op iClarified.com.