Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iphone 2 geeft melding dat simkaart niet geldig is na herstel?

Ik heb laatst een Iphone 2 gekocht via marktplaats. Toen ik hem kreeg deed ik mijn simkaart erin en toen deed hij het wel gewoon, maar nadat ik de Iphone had hersteld om alle gegevens van de vorige eigenaar te verwijderen, heb ik er ook een andere iOs software opgezet. Nu staat er dat mijn simkaart niet geldig is. Ik weet niet waar de Iphone vandaan komt of hoe hij is geunlockt. Kan iemand mij asjeblieft vertellen wat ik moet doen zodat ik mijn Iphone weer kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
926

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer de sim er opnieuw on te doen en kijk of het dan werkt. Op Simunlock websites kun je wel gratis opvragen of je telefoon is geunlocked of niet. Je provider moet dit na 1 jaar sowieso doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat het een telefoon uit de VS is. In dat geval heb je volgens mij geen recht op een unlock na een jaar.

Dan zou je hem moeten jailbreaken+unlocken, waarvoor je een handleiding kunt vinden op iClarified.com.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding