Hoe kan ik de foutmelding bij WhatsApp oplossen?

Telkens als ik bij de eerste stap van WhatsApp (m'n telefoonnummer invoeren) op Bevestig tik, krijg ik de melding: "Onvoldoende data-tegoed". Via een andere vraag heb ik gelezen dat ik geheugen moet wissen. Dat heb ik gedaan, maar dat lukte ook niet.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Even verwijderen ( met alle instellingen ) en daarna weer opnieuw installeren lost veelal dergelijke problemen op.