Mijn Ipod's accu is heel erg slecht als ik hem helemaal oplaad valt hij na 3 minuten al uit. Kan ik dit maken?

Het is een Ipod 3 als het goed is en hij zou het eigenlijk ge woon nog moeten doen, maar ik weet de reden niet waarom hij zo raar doet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan een accu bestellen en zelf vervangen, maar dat wordt op internet door veel mensen afgeraden. Verder zijn er zat bedrijven te vinden buiten apple om die de reparatie voor je willen uitvoeren. Check wel even of je geen recht meer hebt op garantie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had dit probleem zelf ook. Toen heb ik (met mn Ipod aan de oplader) de app battery doctor gekocht, en bij mij hielp het echt super goed. Hij laadt dan op in delen, je kan het helemaal instellen. Ik weet niet of het bij jou werkt... Ik zou inderdaad eerst kijken naar je garantie...
Sterkte!