Hoe zet ik internet uit op een Samsung Galaxy Y?

Mijn mobiel is eindelijk gemaakt alleen hebben ze internet denk ik niet uit gezet, en ik kan nu niet meer terug. Dus ja? Hulp plzzz?

Toegevoegd na 1 minuut:
En hoe weet je wanneer internet aan/uit staat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/mobiel-internet-uitschakelen-op-samsung-galaxy-y-157479/ Bronnen:
- https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/mobiel-internet-uitschakelen-op-samsung-galaxy-y-157479/

Antwoorden (1)

Druk de( aan/uit) knop aan de rechterkant even langdurig in.
Je krijgt dan een menu.
Kies hier vervolgens "dataverbindingsstand uit".

een andere oplossing is
instellingen/mobiele netwerken en vink hier alles uit.

E.e.a. is te herkennen aan het 3g symbool bovenin je toestel.

Een handige tool om het e.e.a. in de gaten te houden is 3g watchdog, deze kun je instellen op een bepaalde quota, zodra die is bereikt geeft hij een waarschuwing.
Voor het geval dat je internet per ongeluk geactiveerd hebt.