Hoe kan je een "gif" (bewegende foto) als profielfoto doen op twitter?

Als ik een gif wil opslaan naar mijn foto's dan komt de gif als foto en beweegt het niet. Hoe kan ik dan een gif als profielfoto doen als je hem geen eens goed kan op slaan bij foto's?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Je kunt geen anigifs meer als Avatar uploaden op Twitter.

Diegenen die ooit een animated gif hebben geupload als Avatar, die hebben mazzel, zo lang ze hun avatar niet wijzigen kunnen ze de anigif houden.
Nieuwe kunnen niet meer worden geupload, Twitter heeft dat uitgezet.

http://twittertips.asktomogden.com/can-i-upload-an-animated-gif-avatar-to-my-twitter-profile/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gaat gewoon naar twitter, en dan stel je de foto/gif in heel simpel, maar als je verschillende foto's hebt gemaakt, kun je naar gickr.com gaan of iets anders dergelijks en dan instellen op twitter succes!