Zijn productupdates van TomTom voor de iPhone gratis?

Ik wil TomTom voor de iPhone kopen, maar de huidige versie (1.10) heeft aardig slechte beoordelingen o.a. m.b.t. de GPS.
Ik wilde daarom wachten tot de update, waarin dit alles (of veel) gefixed zou zijn. Deze zou bij navraag 3 maanden geleden, ongeveer in juli uitkomen.

Het is nu eind juli, van een update wordt nog niet gesproken en ik heb de TomTom eigenlijk toch onderhand hard nodig.
Ik wil dan ook eigenlijk alvast de huidige versie aanschaffen.

Mijn vraag is echter: kan ik er van op aan dat een product update (1.11?) straks kosteloos is?

Op hun website spreken ze alleen van gratis kaartupdates, maar over product updates wordt niet gerept.
Ik heb wel gelezen dat eerdere updates kosteloos waren, maar ik vraag me af of dat eigenlijk altijd zo is, of dat dat uitzonderingen waren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. Net als alle andere updates in de AppStore, is ook TomTom gratis te updaten.