Hoe "unroot" ik mijn Samsung i9001i ( S ) Plus?

Mijn oud collega zei dat een custom Broodrom sneller en beter was (geloof rc4) en via Odin er op gezet. Dit is gebeurt op de zaak waar ik niet meer werk en thuis vreet mijn pc zowel geen usb cardreader, alsmede mijn digicam en dus ook mijn telefoon niet meer, behalve via bluetooth en WiFi maar daar kun je niet meer "unrooten". De custom Rom is op zich zeker sneller maar hij vreet geen NL text input. Mijn "fijne motoriek" is niet zo fijn en een smsje versturen duurt dus eeuwen na correctie van 160 keer ongeveer omdat ik mijn leven lang al last hier van heb. Swype werkt voor mij dus ook voor geen meter want die maakt er Engels van. Op een gewoon toetsenbord heb ik hier soms zelfs last van (PC) door zware medicijnen kan ik amper een pen vasthouden bij tijd en wijle. De "zoekfunctie van Google" werkt nog wel in het NL. Maar een mailtje maken dus niet. HELP!!! ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet is het mogelijk om via odin weer te unrooten, hiervoor zet ik een link in de bronnen.
En als je swype op nederlands wilt ( uitgaande van de originele swype ) moet u naar instellingen>taal en invoer>en dan het des betreffende toetsenbord.
Onder swype staat ergens een taal knop.
Daar onder kunt u de standaard taal veranderen en nieuwe talen downloaden.
Hopelijk helpt dit u verder.