Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

HTC Wildfire s rooten gaat dan de garantie er af?

Ik wil graag mijn htc wildfire s rooten maar gaat mijn garantie er dan af? Als mijn mobiel bijvoorbeeld niet meer aan gaat en ik ga terug kunnen ze dan zien dat ik hem gereboot heb? En maken ze hem dan niet meer?

& wat is het vergeschil als ik hem geroot heb? Is die dan sneller of?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
781

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Toen ik nog een Samsung Galaxy Gio had (ben nu overgegaan op iPhone) heb ik deze ook geroot ging toen over naar Gingerbread.pps als het goed is. Rooten op een android toestel is zeer gemakkelijk en zo gedaan maar je moet geen stappen vergeten of de verkeerde software er op zetten. Maar je vraag is of de garantie vervalt en dat is zeker waar je garantie op je HTC Wildfire S zal vervallen wanneer je hem root. Heb ik je zo genoeg geholpen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Nadat ik mijn telefoon had geroot merkte ik weinig verschil maar wat ik wel opmerkte was dat mijn telefoon een stuk sneller was verder zul je apps als WI-FI Hotspot etc kunnen downloaden maar echte verandering bij rooten merk je echter niet. Bij een iPhone is het grote verschil dat je betaalde apps gratis kunt downloaden maar dan kan als op een Android Toestel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding