Hoe moet je via een iPod touch een spot uploaden bij autogespot.nl?

Als ik op 'foto toevoegen' klik, dan gebeurd er helemaal niks. Kan het alleen via de pc?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je via Safari naar de desktop website gaat van Autogespot.nl, dus de normale pc weergave kun je inderdaad geen bestanden uploaden.

Dit is beveiligd door Apple, hun hebben het onmogelijk gemaakt dat je dan via die mogelijkheid door de HD van je iPod Touch kan bladeren. Pure veiligheid voorzorgs maatregelen.