Wat zijn volgens jouw dan de 'rare' kleuren? Ik zie niks raars aan de meegeleverde afbeelding. Of bedoel je misschien de achtergrond? Deze kun je veranderen bij je instellingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heb je dit per ongeluk aangezet, de zwarte tinten worden dan wit. Vergelijkbaar met een negatief effect van een foto.

http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/basisfuncties/iphone-scherm-in-het-donker-lezen-wit-op-zwart/

Toegevoegd na 1 minuut:
op een foto kun je dit inderdaad niet zien, dit komt omdat de foto opgeslagen en bekeken wordt als een normale foto van het scherm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heb je deze optie perongeluk aan gezet, probeer 3x op de home knop te drukken.
Als je dit uit wilt zetten:
Instellingen -> Algemeen -> Toegankelijkheid -> "keer kleuren om"
Als dit al uit staat scroll naar beneden en kijk bij de 3x home button optie.