kan je apps overzetten naar sd card op de lg l5?

Ik heb net de lg l5 gekocht en nou vroeg ik me af of je op deze mobiel de apps kon overzetten naar de sd kaart. want het lukt mij niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ja dat kan. Je kunt dit doen door naar Instellingen > Applicaties > Je tikt dan op een app > en je krijgt dan de optie ''verplaatsen naar sd-kaart''. Dit is tenminste bij mijn toestel zo, en ik meen dat dit bij alle android telefoons hetzelfde is. Je kunt alleen niet alle apps naar de sd-kaart verplaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is helaas niet gelukt maar toch was het het beste antwoord :)

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan!
Daar zijn verschillende tools voor.
je kunt eens zoeken in de play store, bijvoorbeeld naar app to sd / app2sd

Een programma dat ik gebruik heet android assistant, die heeft o.a. ook de functie om apps op SD over te zetten