Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je een apple-id hebben zonder creditkaart?

ik heb geen creditkaart en wil alleen gratis apps downloaden maar ik kom niet voorbij de vraag over de creditkaart op mijn nieuwe iphone. en ik vind het zonde om daarvoor een creditkaart aan te schaffen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
668
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je jurgenn, dit was het beste antwoord!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn Apple ID staat gekoppeld aan een Click and Buy account welke geld van mijn Girorekening afhaalt.

Het is dus mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat klinkt al goed.
waar heb je dat dan ingevuld? ik kom er niet doorheen . ik zie alleen de mogelijkheid voor visa, mastercard of amex . of vul je dat in bij cadeaubonnen en certificaten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja,zo doe ik het ook.
Via mijn girorekening,ik heb niet eens een creditcard,is niet nodig.

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan gewoon. Ik heb ook een apple id zonder een creditcard. Je moet bij betaalgegevens invullen dat je geen creditcard hebt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan maar jij kunt dat nietmeer.
Je moet dan een email adres gebruiken dat je nog niet als apple id hebt geregistreerd. Als je dat hebt dan ga je met je iphone maar de app store en dan probeer je een app te downloaden. Vanaf hier kan je een apple id aanmaken zonder credidcard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding