kun je een apple-id hebben zonder creditkaart?

ik heb geen creditkaart en wil alleen gratis apps downloaden maar ik kom niet voorbij de vraag over de creditkaart op mijn nieuwe iphone. en ik vind het zonde om daarvoor een creditkaart aan te schaffen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je jurgenn, dit was het beste antwoord!

Het beste antwoord

Mijn Apple ID staat gekoppeld aan een Click and Buy account welke geld van mijn Girorekening afhaalt.

Het is dus mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat klinkt al goed.
waar heb je dat dan ingevuld? ik kom er niet doorheen . ik zie alleen de mogelijkheid voor visa, mastercard of amex . of vul je dat in bij cadeaubonnen en certificaten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja,zo doe ik het ook.
Via mijn girorekening,ik heb niet eens een creditcard,is niet nodig.

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan gewoon. Ik heb ook een apple id zonder een creditcard. Je moet bij betaalgegevens invullen dat je geen creditcard hebt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan maar jij kunt dat nietmeer.
Je moet dan een email adres gebruiken dat je nog niet als apple id hebt geregistreerd. Als je dat hebt dan ga je met je iphone maar de app store en dan probeer je een app te downloaden. Vanaf hier kan je een apple id aanmaken zonder credidcard