Hoe kan ik FaceTime op de IPad 2 starten?

Ik heb een IPad 2 en een Apple ID. Als ik wil inloggen op FaceTime dan vraagt hij om mijn e-mailadres en wachtwoord. Als ik die heb gegeven en op inloggen klik, laat hij een seconde lang het schermpje zien waarop staat op welk e-mailadres ik word gebeld, en dan gaat hij weer terug naar het eerste scherm. Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen? Ik heb een werkende wi-fi verbinding.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een Apple ID, en het account maken lukt dus niet echt. Dat is het probleem.

Het beste antwoord

Dat had ik ook maar zag dat de tijd verkeerd stond en niet automatish
Dus je moet naar instellingen algemeen tijd en datum zet die goed druk op automatish instellen
en probeer het opnieuw