Hoe kan ik met Vodafone een buitelandbundel aanzetten zodat ik goedkoper kan smsen naar Nederland vanuit Frankrijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor 2 euro per dag kan je dit aanzetten:

Voordelen

20 minuten bellen
20 minuten gebeld worden
20 sms'jes verzenden
35 MB om te internetten, e-mailen, facebooken en whatsappen
Je ontvangt per onderdeel een sms'je als je 80% en 100% van je bundel hebt verbruikt. Zo weet je dus altijd of je nog binnen je bundel belt, sms't of internet.

Aanzetten?

Sms Alles op reis naar 4000
Of ga naar My Vodafone om de BloX aan te zetten

Uitzetten?

Je hoeft deze bundel niet uit te schakelen. Alles-in-1 op Reis voor prepaid is één dag geldig en verloopt automatisch om 24:00 Nederlandse tijd.