Waarom speelt mijn ipad 3 geen muziek meer op de achtergrond af?

Heb gister de nederland.fm app gedownload en toen speelde hij de muziek op de achtergrond af en nu ineens niet meer, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan het zelfde als de youtube app, als je die sluit dan stopt de muziek ook, hoe ik dit oplos:
Zodra je de app sluit open je de multitaskbar (2x home knop) scroll naar links en druk op de play knop en als het goed is zou het nu verder moeten gaan.
(Let ook op het icoontje daar, of er niet de gewone muziek app staat!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Controleer of je iPad niet op "stil" staat. Kijk ook of je volume aan staat als je geen app geopend hebt. Dus als je het springboard ziet. Als je laatste kan je kijken in de instellingen app onder de subcategorie NederlandFM. Misschien staat er een instelling verkeerd. En als laatste optie kan je de app natuurlijk opnieuw installeren.

Ik hoop dat dit helpt. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
En het kan natuurlijk ook aan je internetverbinding liggen al lijkt me dat niet heel logisch omdat de app alleen op de achtergrond geen muziek afspeelt.