Hoe moet ik liedjes op mijn mobiel zetten?

Ik heb een SonyEricsson X1 Xperia, met windows mobile.
Als ik heb met mijn USBkabel op mijn computer aansluit gebeurt er niks. Heb ik bepaalde software nodig? Wat moet ik doen?
Ik heb de muziek al, en ik weet wel hoe je dat op andere apparaten moet zetten ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik kan de MP3 gewoon via de bijgeleverde kabel via USB op mijn telefoon zetten. Gewoon kopieren dan naar (bel)tonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je daarvoor een speciale cd nodig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik kon hem gewoon met de usb kabel van de computer halen en in Tonen zetten. Maar de usb kabel was bij de telefoon bijgeleverd dus dan heb je de drivers ervoor denk ik ook opzitten. Hoe dat anders werkt dat weet ik niet.