Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

moet de oplader van je iPhone in een geaard of een ongeaard stopcontact? of maakt dit niks uit?

moet ik de lader voor mijn iPhone in een geaard of een ongeaard stopcontact steken, of maakt dit niks uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K
gvrox
11 jaar geleden
Heb je dan een lader waar randaarde op zit ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dat maakt niets uit. Ik heb ze( ipad/ iphones) in alles waar een gat in de muur zit en dan laadt hij net zo snel op als ergens anders ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke, bedankt! ik was al bang dat ik weer terug moest naar de winkel voor een nieuw contact!;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar je wel rekening mee moet houden is in het buitenland( andere stekkers) en dat de oplader van een ipad 1 een iphone 4 of ipad 2 bijzonder traag oplaadt. maar dat ligt aan de voltage en stekkers van de adaptor ;)
Maakt niks uit. De adapters van Apple, voor de iPhone/iPod/iPad hebben geen van allen een aansluiting die een verbinding zou maken met de aarde van een stopcontact.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding