Hoe zorg ik dat ik kan downloaden via google play?

Ik heb vandaag mijn telefoon terug gekregen van reparatie. Nu is deze telefoon gereset. Dit betekent dat google market nog gwn google market was. Ik kon wel gewoon downloaden via google market, maar na deze een keer gebruikt te hebben, wordt dit dus google play. Voordat deze gerepareerd was, kon ik hier gewoon mee downloaden. Nu blijft hij echter maar op downloaden staan, het balkje blijf wel lopen... Dit gaat minuten zo door. Boven in mijn scherm download hij wel tot 100% maar in de play store gaat hij maar door. Hij wordt dus niet geinstalleerd. Mijn telefoon is echter gerepareerd aan een defect scherm dus daaraan kan het niet liggen.

Ik heb overigens een samsung galaxy s plus

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer anders eens met een ander Google account te downloaden vanaf de Play Store. Je kan een ander account toevoegen en selecteren bij de instellingen in de Google Play Store.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Of je kan natuurlijk naar de website van ggole gaan en dan naar playstore en dan iets downloaden