Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik dat ik kan downloaden via google play?

Ik heb vandaag mijn telefoon terug gekregen van reparatie. Nu is deze telefoon gereset. Dit betekent dat google market nog gwn google market was. Ik kon wel gewoon downloaden via google market, maar na deze een keer gebruikt te hebben, wordt dit dus google play. Voordat deze gerepareerd was, kon ik hier gewoon mee downloaden. Nu blijft hij echter maar op downloaden staan, het balkje blijf wel lopen... Dit gaat minuten zo door. Boven in mijn scherm download hij wel tot 100% maar in de play store gaat hij maar door. Hij wordt dus niet geinstalleerd. Mijn telefoon is echter gerepareerd aan een defect scherm dus daaraan kan het niet liggen.

Ik heb overigens een samsung galaxy s plus

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
551

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer anders eens met een ander Google account te downloaden vanaf de Play Store. Je kan een ander account toevoegen en selecteren bij de instellingen in de Google Play Store.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Of je kan natuurlijk naar de website van ggole gaan en dan naar playstore en dan iets downloaden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding