Heeft het zin om nu nog een iPhone 3GS aan te schaffen?

Of zijn de nieuwere iPhones al zoveel beter dan de 3GS toch niks meer aankan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (6)

Als je niets geef om met iedereen mee gaan en alles nieuw wilt. Waarom niet? Ik bedoel die 3GS is ook goed te gebruiken. Het idee van een Nokia 3310. Die ook nu nog best mee kan.. Beetje eigen keuze. De iphone kan gewoon alles nog wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed aan te schaffen. Mn moe heeft het ook gedaan. Je krijgt em leeg, dus als je hem dan update naar ios5 wordt heel veel automatisch aangepast naar de nieuwste versis. Camera, weer, schuifscherm. De meeste apps draaien er ook gewoon op. Alleen het beeldscherm is iets mindere kwaliteit, maar dat zag ik pas toen ik de 4 naast de 3 legde.
Qua geld scheelt t veel, dat is de 4 niet waard...
Ik heb zelf de 4 gekocht, maar toen ik zag wat mn moe met haar 3gs kon had ik wel een beetje spijt van de dure 4...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IOS6 zou ook op de 3GS moeten kunnen. Ik vind versie 5 op mijn toestel te langzaam en te buggy. Ik hoop dat 6 beter is, maar hou mn hart vast
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf heb ik precies hetzelfde gedaan, en ben er nog steeds tevreden over. Het enige verschil met de iPhone 4 is dat hij geen Retina (HD) beeldscherm heeft, een slechtere camera, geen FaceTime en geen Siri. Apple ondersteunt software-updates nog steeds met de iPhone 3GS. En hij is nog een stuk goedkoper ook. Dus, waarom niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het grootste verschil tussen de iPhone 3gs en de iPhone 4 is 32bit tegen 64bit. Dat maakt de 3gs wat trager.
Maar de iPhone 3gs blijft een prima toestel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou het kunnen doen, maar het zal waarschijnlijk niet lang meer duren voordat hij gewoon te oud word voor bepaalde apps of updates.
Ik raad je persoonlijk dan ook aan om op zijn minst de 4de generatie te kopen, 4s hoeft niet persee maar is ook een optie als je het nieuwste van het nieuwste wilt (dat er op dit moment is).