Weet iemand wat er mis is met mij HTC Desire S?

Het eerste probleem ontstond afgelopen vrijdag toen de telefoon niet wilde opladen aan de oplader in het stopcontact. Ik heb de telefoon toen opgeladen met een usb kabel aan mijn tv. Afgelopen zaterdag vertrok ik smorgens thuis met een volle accu en om 5 uur, na de telefoon amper gebruikt te hebben, was de accu al weer leeg en viel hij uit. Toen ik thuis kwam ging de telefoon na lang wachten nog wel aan maar toen reageerde het touchscreen niet, toen heb ik de telefoon uitgezet en sindsdien gaat de telefoon ook niet meer aan. Opladen via de tv gaat ook niet meer, het meldingslampje gaat niet branden.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

waarschijnlijk is accu overleden. probeer eens een opgeladen accu van iemand anders, dan zie je meteen waar het aan ligt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de accu van die ander ook niet werkt dan is het laadcircuit van de telefoon defect. Dat betekent dus garantie (als je die nog hebt) en laten repareren of een andere telefoon.
Mijn oom heeft hetzelfde gehad. Accu dood en kon ook niet opladen met andere accu. Hij heeft hem nu terug gestuurd na htc en na een goede klantenservice kreeg hij hem na een week alweer terug. Dit was wel bij een HTC Sensation. Ik adviseer je om eerst een accu van een vriend of vriendin te proberen en doet hij het dan ook niet, dan moet je htc contacteren en dan komen ze hem ophalen. Alles valt in de garantie mits je telefoon niet ouders als 2 jaar is.

www.htc.com/nl/help