Als ik via mijn iphone thuis ( met mobiel netwerk aan & wifi ) ga downloaden, of FACETIME doe, gaat het dan ook van mijn bundel af? ..

Of herkent die dan direct dat ik een WIFI connectie heb, en hiermee dus automatisch alles doet via wifi ? niet dat ik internet tegoed verbruik via mijn bundel dus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

als je 1x hebt ingelogd op je wifi zal die dat de volgende x automatisch doen. en gaat er niks van je bundel af.
ik heb zelf geen iphone maar bij mij staat er een tekentje in beeld als ik op wifi zit. zal bij iphone ook wel zo zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodra jij de wifi thuis al hebt toegevoegd zal deze automatisch ver binden. Er gaat dus niets af van je beltegoed/bundel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is schakelt de iPhone autonome over van 3G naar wifi zodra dit beschikbaar is.