Bestaat er navigatiesoftware die GEEN gebruik hoeft te maken van internet voor een Samsung Galaxy zoals ovi van Nokia?

De zoon van mijn vriendin wil ook graag navigatie op zijn mobiel. Wij zien het lijk al drijven dat zijn beltegoed zo op is als hij zou gaan navigeren waarbij internet nodig is..
Op mijn Nokia kan gratis navigeren met ovi maps. Bestaat er zoiets voor Samsung, dus desnoods eenmalig iets betalen maar zodat hij navigatie kan gebruiken en dan geen verdere kosten?

Toegevoegd na 22 minuten:
Tot zover bedankt voor de suggesties, maaar; als ik bij Navfree kijk zie ik dit; "Data connection is required for address search only".

Waar het mij om gaat is dat je het erop zet en hij verder helemaal geen dataverbing hoeft te gaan maken. Het beltegoed gaat nu al hard genoeg..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

een soortgelijke vraag is net ook al gesteld, probeer sygic, kaarten kosten een kleine 50 euro en dan heb je een prima navigatiesysteem. Mijn broer heeft hem een hele tijd gebruikt op zijn htc legend en hij liep als een trein!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk draait die Samsung Galaxy Android, dan kan je NavFree proberen.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.navfree.android.OSM.ALL&hl=nl

Moet je wel genoeg ruimte hebben op je SD-kaart of intern geheugen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, je moet dan zgn. pre-loaded maps hebben. De kart(en) staan dan op het toestel en er hoeft dus geen dataverbinding gemaakt te worden om via google-earth (of andere providers) mapdata te laden.
11 jaar geleden
Ik zweer bij Co-pilot.
Het is een betaalde navigatiepakket, maar je hebt kaarten over nagenoeg de hele wereld.
Ik heb zelf de kaarten van geheel europa, veel verder kom ik niet zo vaak meer.
De kaarten en interface kun je vergelijken met TT de gebruiksvriendelijkheid is ook prima te noemen.
Ik heb Co-pilot vaak gebruikt als backup voor in de vrachtwagen als de eigen Gps weer eens kuren had.

Met een simpele zoektocht op het internet vind je ook gratis versies ( rare eigenschap van deze zijn dat die goedkoper zijn dan de betaalde versies ) de legaliteit van een dergelijke download is natuurlijk wel weer twijfelachtig.

Volgens geruchten zou TomTom binnenkort ook een app uitbrengen, maar als je daarop wilt gaan wachten ......

Co-pilot;
http://www.copilotlive.com/uk/

TomTom voor android;
http://www.techzine.nl/nieuws/30335/tomtom-deze-zomer-naar-android.html