Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn blackberry opladen zonder stroom?

Ik ga binnenkort een week op kamp en ik vind het fijn om gewoon bereikbaar te zijn. Op het kampterrein is geen stroom en ik weet niet of er bij de receptie wel stroom voor ons beschikbaar is. Ik weet het van die duracell oplader, maar zijn er nog andere (goedkopere) manieren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
753

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

er zijn duracell opladers te koop bij xenos voor een leuk prijsje, die zijn wel merkloos maar dat geeft niks natuurlijk, je kan ook kijken of je een tweede batterij kan kopen en die vol meenemen, ik zou sowieso s nachts je telefoon uit zetten dat bespaard weer

Toegevoegd na 48 seconden:
en neem je usb kabel lader mee, zal vast wel iemand zijn met een laptop en kun je zo je bb er mee in pluggen en opladen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn van die zonnecel opladers die zijn niet duur maar nadeel er moet zon zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaan knijpkat zaklantaarns met een oplaadmogelijkheid voor mobieltjes, anders kun je ook een autoaccu met een autolader gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er ooit eens een gekregen, ik weet niet waar ze te koop zijn. sorry...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even gezocht op internet en het volgende gevonden:
http://www.bestel.nl/electronics/electronic-gadgets/dynamo-gsm-lader-p-742.html
Met deze dynamo met slinger kun je ook je mobieltje opladen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding