wat moet je doen als je blackberry verbinding het niet doet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stofzuigen, tuinieren, een hobby nemen, de hond uitlaten?

Antwoorden (2)

Vaak duurt het heel even en doet je verbinding het weer als het te lang duurt haal je je batterijen er uit en doe je het er weer in
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Altijd als mijn Blackberry internet het niet meer doet dan reboot ik m gewoon even, uitzetten- batterij eruit- en weer terug zetten, alleen het nadeel is wel dat het opstarten dan weer heel lang duurt
(met de bekende lange laadbalk van Blackberry )