Bij elke actie die ik doe op mijn Blackberry cruve 9300 krijg ik telkens de melding ' Kan zoek locatie niet vinden

Weet iemand misschien waardoor het kan komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

misschien heb je per ongeluk je gegevensverbinding uitgezet, je telefoon op vliegtuigstand gezet.
of geen gps verbinding aanstaan.

ik zou gewoon even op de site van provider of blackberry, de instellingen nakijken en eventueel goedzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schakel het toestel eens uit en dan weer aan?
Geen verbetering, loop dan je instellingen eens na.
Als dit verschijnsel plotseling is ontstaan dan kan het zijn dat er softwarematig iets in de war is.
U kunt overwegen om een factory reset te gaan doen.
Zorg wel dat u een goede backup maakt van alles wat u wilt behouden, na een dergelijke reset bent u namelijk alles kwijt.