Mijn mobiel zit zomaar op een pornosite hoe kan ik dit oplossen?

Goede middag gv'ers

Dit is al 2 keer gebeurd. Ik zit doodnormaal te surfen op mijn mobiel maar opeens kom ik op een hele andere site terecht namelijk porno. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Graag jullie reacties

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe is dit een probleem? Dit is toch alleen maar tijdsbesparing?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wilt in dit soort gevallen liever antwoorden, reacties zullen vooral flauw zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap het ook niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahah wat een baas trolololol

Antwoorden (2)

ik weet niet hoe dit komt maar misschien helpt het als je een virusscanner download, bijv. de gratis AVG Virusscanner app op android ofso
of als je in het verleden een keer op die site was kun je de geschiedenis wissen misschien dat dat helpt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Sorry Bart, maar het aanraden van een virusscanner is onzin. Die vist er echt geen erotische websites uit. En als ossie in het verleden op zo'n site was zou ossie dat wel weten neem ik aan.
Sommige porno websites maken gebruik/misbruik van het feit dat met wel eens een tikfoutje maakt in het www adres. Zo bestond er lange tijd www.belastingdient.nl (zonder S in dienst dus), wat gewoon een porno site was. Maar er wordt ook veel erotische popup reclame gemaakt en onwillekeurig klik je daar soms op.

Wat ook een mogelijkheid is, is dat de pc gedeeld wordt en anderen wel porno bekijken. De opgeslagen cookies zorgen dan voor erotische advertenties, omdat er kennelijk interesse in is.
paulus811