Ga eens kijken bij Belsimpel, daar verkopen ze smartphones heel goedkoop.

Als ik denk aan een goedkoop goed mobiel, denk ik direct aan de Galaxy Gio (Het toestel is namelijk qua prijs en specificatie verhouding zeer goed).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb bij gsmtopdeal een abbonement laten afsluiten voor 20euro per maand. Ik heb onbeperkt internet, 225 belminuten en 75 smsjes.
Ik hoop dat je er wat aan hebt