Net heb ik een bericht van vodafone gekregen, Je kan een ps vita wifi+3g ter waarde van 300 euro, en er staat sms PSVITA naar 7788, Hoeveel kost sms?

Sorry voor zo een lange zin. maar hoeveel kost sms sturen naar vodafone?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dit is gratis, ze hebben eerder een actie gehad naar hetzelfde nr.

Toegevoegd na 4 minuten:
Staat ook in de voorwaarden van Vodafone:
De Deelnemer kan deelnemen door gedurende
de Actieperiode een SMS bericht met de tekst:
te sturen naar 7788. De kosten voor de
SMS zijn gratis. Dit is geen abonnementsdienst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje! :D

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat dat 1,50 is omdat een heleboel van zulke smsjes naar bv die huizen dat je postcode moet smsen. Dit ook kosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een onzin
Ik zou als ik jou was niet te snel smsen. En na gaan if dit bericht wel echt afkomstig is vqn Vodafone. Vodafone zet namelijk altijd de kosten er bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit smsje ook gekregen, en het is gratis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In heel kleine lettertjes staat in dat bericht ook: Dit is geen abonnementsdienst. Je betaalt geen kosten voor een SMS.
Het is dus gratis om hieraan mee te doen. (Om echt helemaal zeker te weten dat je er niets voor betaalt zou je het berichtje via de site van Vodafone kunnen sturen, want daar heb je de mogelijkheid elke dag 2 gratis berichtjes te sturen!).
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die twee dagen sms versturen is alleen naar 06 nummers