bij welke fout kan je je ipod nooit meer gebruiken na een jailbreak en komt dit bij mij aan bod?

ik heb een ipod touch 4g, anderhalf jaar geleden gekocht bij de harense smid. ik wil hem aan de ene kant jailbreaken, maar aan de andere kant niet omdat ik bang ben dat er iets mee gebeurt en ik hem dagelijks gebruik.
nu wil ik weten HOE ik hem moet jailbreaken, en wanneer mijn ipod kapot kan gaan (met kapot bedoel ik dat hij niets meer doet en hij ook niet gerepareerd kan worden). als dat gebeurt, kan je dan nog op een of andere manier je geld terug krijgen met een verzekering?
mijn ipod versie is als ik het goed heb 5.1, kan ik hem dan jailbreaken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Let op! Als je jailbreakt gaat je garantie weg.
Tenzij je herstelt.
Ja je kan hem jailbreaken met 5.1
En als hij kapot is dus dat hij niet meer werkt. (gebeurt niet) kan je hem herstellen in dfu mode
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het natuurlijk niet herstellen als het echt kapot is. Er is een hele klein kans dat er iets hardwarematigs beschadigd door een jailbreak, die kans is alleen zo minimaal. iOS 5.1.1 kan trouwens untethred gejailbreakt worden met: Absinthe 2.0.2
Ik heb momenteel een gejailbreakte iPod touch 4. Ik heb al meerdere keren moeten Restoren (herstellen). Dit kan gemakkelijk via iTunes worden gedaan. Er kunnen veel dingen mis gaan, maar HELEMAAL kapot kan hij niet door jailbreaken. Uiteindelijk kan hij gratis worden hersteld.

Om te jailbreaken, moet je er zeker van zijn dat je op de nieuwste iOS versie zit, 5.1.1. Dan kan je het programma Greenpois0n downloaden voor Windows en Mac vanaf: http://www.greenpois0n.com
In het programma "Greenpois0n" sluit je iPod aan op de CPU, en klik op JAILBREAK. De rest gaat vanzelf.
ONTGRENDEL JE IPOD PAS ALS HET PROGRAMMA "Done, Enjoy" ZEGT!!! Klik op het Cydia icoon, het programma zal iets over bestanden zeggen, dit kan een uur duren, doe niets met je iPod zolang hij dit doet! Als je precies doet wat ik zeg, kan je je iPod niet verpesten.

Veel plezier!

Toegevoegd na 10 minuten:
Als hij klaar is met de bestands dingen, ga weer naar Cydia, klik op User (gebruiker) en op Done (klaar/verder).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ach kapot gata en ipod toch nooit egt vaak software fout maar dat kan je herstellen met fixrecovery en jailbreaken kan teterend dat betekend dat als je hem gejailbreakt hebt gewoon doet met cydia enzo aleen als je hem uitzet dan doet bepalden programas op de ipod het niet en illegaalen games ookniet je kan wel smsen hier kan je downloaden http://blog.iphone-dev.org/