Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je terecht als een reparatie niet uitgevoerd is maar wel berekend

iPhone 4 batterij en laad connector vervangen. Van d connector ben ik haast zeker dat deze niet vervangen is. Maar wel berekend is in het eind factuur. Help!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
622

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt verhaal gaan halen bij het bedrijf dat de reparatie heeft uitgevoerd, voor je de rekening betaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lullige is de rekening is al betaald. Want ik zelf was er niet bij toen de gsm werd opgehaald.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat dan door iemand die er echt verstand van heeft, controleren of er een nieuwe connector is geplaatst, zoniet ga dan alsnog terug naar diegene die de reparatie heeft uitgevoerd en vraag of hij dit wil oplossen.
Je hebt altijd garantie , op de reparatie . Dus terug gaan je klacht herhalen en uitleg vragen blijf netjes rustig en duidelijk en zet de tas van radar op de toonbank :) . Ja ik heb ook slechte ervaringen met reparatie Vd iPhone reparatie niet mogelijk !!! U krijgt korting op een nieuwe !!! Toen bij klein rep winkeltje voor 25€ gerepareerd , nu al 2 jaar intensief in gebruik . Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding