Als ik mijn iPod probeer te herstellen, geeft hij error 3014 aan, wat nu?

het is een ipod touch 4g en het is gejailbreakt (versie 5.1)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat je kan doen zoals hier boven is gegeven "#74.208.10.249 gs.apple.com" te verwijderen.
Hoe doe je dit?
Open notepad en ga naar deze locatie:
C:\Windows\System32\drivers\etc
Open het bestand "hosts" met notepad (als administrator!)
Verwijder dan de regel hier boven gegeven.
Start nu je computer opnieuw op en probeer nog een keer te herstellen of up te daten sinds 5.1.1 nu toch een jailbreak heeft (untethered).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zo moet het lukken
IamRoman (170)

Dit is een heel erg irritante en veel voorkomende foutmelding zie hieronder hoe je dit aanpast,

Click Finder
At the top menu, click Go.
Select "Go To Folder" from the submenu or hold shift+cmd+g
Type "/private".
Open the folder "etc" and locate the "hosts" file.
Copy it to the desktop than make a copy of the file
Open it with text editor.
Delet " #74.208.10.249 gs.apple.com" at the end of the file.
Now, save the file..
Copy it back into the "etc" folder and delet the old "hosts" file.

Restart iTunes and it should be fixed

Als dit niet lukt en je Tinyumbrella gebruikt moet in tinyumbrella het vinkje set host to cydia uit of aan zetten.

Zo moet het lukken suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat bedoel je met herstellen, aanzetten ? wanner je hem hebt gejailbreakt is je garantie zowiezo verlopen...Maar je zou hem meschien wel kunnen laten reparen. bij Apple zelf kost dit wel veel meer dan anderen (ervaring met anderen reparaties zoals een laptop..)