Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

"Ik heb perongelijk wat verwijdert op mijn mobiel. En nu kan ik niets meer downloaden, weet iemand waardoor dat komt of wat ik er aan kan doen?

Ik heb een HTC wildfire s. En ik weet niet meer hoe het heet wat ik heb verwijderd? Maar nu kan ik niks meer downloaden en komt er te staan: 'ondersteund dit type gegevens niet.'

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
525
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is jouw HTC geroot?? Als dat namelijk niet is kun je bijna niks fout doen. Dan is het een kwestie van een programmaatje opnieuw installeren. Soms wil ook gewoon even helemaal uit zetten en dan weer aanzetten helpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je iets uit het systeem hebt verwijderd en je kunt dat niet meer terughalen, zit er - denk ik - niks anders op dan de fabrieksinstellingen terugzetten. Nadeel is wel dat je dan alles kwijt bent (contacten, apps, 'skins', muziek enz.). Als je het zelf niet kunt of durft, ga dan naar een gsm-winkel voor advies. Trouwens, het lijkt me sowieso beter om eerst naar de winkel te gaan; misschien kunnen zij je toestel resetten zonder dat je alles kwijt bent. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding