Ik heb een curve 8900 en heb wifi ingesteld, maar waarom werkt BBM niet?

wifi staan aan, maar ik kan geen ping berichten versturen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn provider is t-mobile en zei hebben mij verteld dat als je bbm wil gebruiken je dan blackberry bundel moet aanvragen wat waarschijnlijk 5,- pm kost. Daarmee kun je 'pingen'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb dit ook, heb wel mijn bbm geactiveerd, maar ik kan sinds gisteravond niet pingen, maar wel whats appen, msn doet het ook niet trouwens. bij bbm komt er een kruisje te staan, en msn meld niet aan.