Waar kan ik goedkope goede beschermhoesjes kopen voor mijn Galaxy S2?

- Ik was van plan op dat bij Dealextreme te doen, maar wat is het beste:?
Ik wil in ieder geval geen Leather Cases
-Silicone Cases
-Plastic Cases
En wat is het verschil in kwaliteit tussen die twee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op E-bay! Daar heb ik ook een aantal hoesjes voor mijn Galaxy Gio vandaan. Er is enorm veel keus, de prijzen zijn vééél gunstiger dan in de winkel of webwinkel en je kunt makkelijk betalen dmv bijvoorbeeld Paypal. Vaak hoef je maar weinig of zelfs helemaal geen verzendkosten te betalen. Je moet wel even kijken of de aanbieder betrouwbaar is; dus even kijken naar de referenties van klanten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh dan je tweede vraag nog: het verschil in kwaliteit tussen silicone cases en plastic cases is er niet echt. Het is gewoon een ander materiaal. Silicone materiaal is flexibeler en schuift niet zo snel. Plastic is hard, en gladder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haal ze op griffincases.com