hoe kan ik mijn samsung galaxy s 2 downgraden?

Sinds een automatische update gisteravond werken veel spelletjes niet meer en internet doet het ook niet goed meer. Het woordenboek van mijn telefoon kent veel simpele woorden niet meer. Wat kan ik doen?

Toegevoegd na 31 minuten:
Mijn telefoon zelf gaf aan dat er een update was en of ik deze wilde uitvoeren. Heb totaal geen verstand van telefoons, dus klikte op ja. Heb er nu spijt van want alles is *software matig* veranderd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ofwel een custom ROM erop zetten ofwel afwachten tot de upgrade er is...

Als de upgrade er is moet je Samsung Kies op je PC installeren en daarna kan je het makkelijk installeren,

veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap je antwoord niet
Verwijder eerst eens de batterij.
Dan na een minuut of zo de batterij weer plaatsen en dan opnieuw opstarten.
Geen verbetering?

Probeer dan een factoryreset.
Gewoon je toestel uitzetten en dan de home
en powerbutton tegelijk indrukken, daarna bij het eerste teken van leven de powerbutton los en dan de home.

Nog geen verbetering.

Tja dan zult u moeten toegrijpen op handmatig gekozen firmwares en deze ook zo instaleren.
Op zich stelt dat weinig voor, zolang je maar goed weet waar je mee bezig bent.
Je hebt dan een aantal zaken nodig.
Een flash tool, zoals bijvoorbeeld Odin
De juiste firmware.
Een usb kabel.
En wat geluk.....

Hoe het flashen met odin in zijn werk gaat is vrij eenvoudig.
Het is eigenlijk gewoon een kwestie van lezen.
Ik heb hier een tuto omtrent het flashen van een Gio, doch de werkwijze is nagenoeg hetzelfde.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36980301#36980301

Hier is nog een link omtrent het flashen;
http://www.ohwzo.nl/2011/12/04/hoe-installeren-firmware-samsung-galaxy-2-odin/