waarom zijn de graphics in mijn spel niet goed?

Ik heb onlangs the sims freeplay gedownload voor mijn LG- P970 android maar overdag zijn de muren en vloeren zwart (hebben dus geen kleur) de meubels zien er wel gewoon normaal uit . ik heb er nog een foto bij gedaan http://i1079.photobucket.com/albums/w519/astridjuh121/IMG_0004.jpg zodat de vraag wat duidelijker word. ik word er helemaal gek van,
Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je geheugen een beetje vrij maken, dus wat oude troep van je gsm afgooien. Dan heeft het meer ruimte om grafische toepassingen te processen.